söndag 17 december 2006

I'm in love with a girl


who's in love with the world, and I can't help but follow.

Åhåhå. Jag fick ett seriöst sammanbrott. Det höll i sig. Det gjorde verkligen det. Psykos?

På onsdag är det julfest på skolan. Då jävlar blir det drama, det kan jag sätta mitt vänstra pekfinger på. [det är trasigt så jag valde att offra det]

Jag hade en sjuk dröm inatt. Ett tåg skenade och sprängdes och halva Ängelholm dog och jag gömde mig i ett övergivet hus tillsammans med Maja och jag ville verkligen inte att hon skulle dö. Det var hemskt och vi sprang. Hela tåget liksom lyfte från rälsen och det var otroligt surrealistiskt. Jag hatar min medicin. Den gör mig fucked up.
Idag har jag nog glömt den dessutom. Fan också.

Jaja, anyway, anyhow. Livet är uppochner och jag är vertikal.

Marie.
Powered By Blogger