tisdag 5 december 2006

Skola och en hel del Brio gräddkola.


Det senaste, det nyaste, det fräshaste är utan tvekan spindelharpan. Det är roligt, det är tidsfördrivande och det är inte minst spännande. Man kan spela en stund innan man sover. Det är nyttigt för drömmarna.


Om jag ska vara ärlig så tror jag inte att det finns en enda sak på denna jord om jag inte kan bi beroende av. Där stenmurar och nageltrång givetvis är inräknade.

Det är osannolikt, men möjligheten finns. Ändå.


Idag tittade vi på foton på historian. Det var en nisse som hade följt en annan nisse i tio år. Den andra nissen var bonde efter konstens alla regler. Det var ålderdomligt men gemytligt. Jag undrar om jag inte också ska fundera lite på att välja bort el. Det blir så dyrt i slutändan.


Nu ska jag käka lite mer godis, sen ska jag med Mack till Helsingborg och titta på när han hålar sin läpp.


Happy holidays!


Mary
Powered By Blogger