måndag 4 december 2006

Vlash!

Snus under läppen och årets längsta håltimme. Håltimme känns för övrigt ganska lågstadiet.

Jag tänkte göra något värdelöst. Jag tänkte svara på färdigskrivna frågor. Det är tråkigt att läsa men roligt att skriva. så håll till godo och glöm inte att använda solskyddsfaktor.

namn: Marie Sandberg [aka din mammas bästa kompis Liselotte]
piercings: en sån där i naveln.
tatueringar: Ja. Men den ska vi inte tala högt om.
längd: 175 cm i mankhöjd.
skostorlek: 37/38
hårfärg: Sån där guldigt blond. Med många och långa tovor.
är du kär i någon: Ja, det skulle man kunna säga. men jag jobbar på det.
tänker du på självmord: Jag tänker på självmord rätt ofta, men jag funderar inte på att begå det själv.
tycker andra att du är attraktiv: Det inträffar, men tyvärr är det inte så att jag känner mig övertygad. det är inne med dåligt självförtroende.
vill du ha fler piercingar: ja. det önskar man ju.
vill du ha fler tatueringar: Yes, min gode vän Jack ska snart smälla dit en till. Då blir det fett snygga old school-cherrys.
dricker du: Allt för sällan.
använder du droger: Nej, droger är inget för mig.
röker du: Yes, händer. Men jag snusar mest.
vilket shampoo använder du: Det varierar friskt. Men så länge det luktar gott funkar det.
vilken parfym använder du: Hypnôse
vilka skor använder du: Svarta Mästerkatten i stövlar-stövlar, mossgröna converse, bruna ballerina eller röda vans-kopior.
vad är du rädd för: Ensamhet och döden. Spindlar och annat med långa ben. Hår och folk som hoppar fram bakom dörrar och skriker BANG!
gillar du att tvätta: Ja, jag älskar att tvätta!
gillar du bergochdalbana: Ja, det är i förhållande till killebackar som en nysning är i förhållande till en orgasm.
bär du ett donationskort: NEJ! Det påminner om att döden lurar runt alla hörn och jag är ju för fan RÄDD för döden! du hör ju inte, men du lyssnar ju inte, men du HÖR inte ju inte!

FÖR ELLER EMOT...
långdistansförhållanden: Emot.
utnyttja någon: Man kan utnyttja barn och korkade. De fattar inte bättre.
självmord: Man kan väl för fan inte vara för eller emot en sån sak? Det är befängt!
döda någon: Emot, emot, emot.
teenage smoking: Eh, ungdomar som röker? Det gör de väl bäst fan de vill? Inte mitt problem.
att använda droger: För. Jag skiter i vad andra gör..
sex före äktenskapet: För, trots att jag är kristen. Jag svär också, trots att jag är kristen. Vilken usel kristen jag är..
köra onykter: Emot såklart. Det är så otroligt dumt att utsätta både sig själv och andra för den risken när man bara kan ringa en taxi.
förhållande mellan homosexuella: För. Jag gillar homosexuella.
såpoperor: Emot. Utrota skiten.

FAVORIT...
mat: Italienskt tror jag..
låt: Just nu, Eva Cassidy - Songbird
sak att göra: Kramas tror jag.
sport: Ståplats på Rögle.
dryck: Cola Light.
kläder: Cheap Mondays.. kan inte få nog.
film: Garden State
band: The Shins
bil: Corvette.

HAR DU NÅGONSIN...

gråtit över en pojke: Jo, det är ju en rätt frekvent händelse.
gråtit över en flicka: Ja, det med.
ljugit för någon: Såklart. Jag är 20, jag hade varit Messias om jag hade lyckats undvika det.
varit i slagsmål: Nej, det är omoget att slåss.
blivit arresterad: Nopelinopenope.

ANTAL...

gånger du har varit kär: Tre ggr.
gånger ditt hjärta har brustit: Två.
hjärtan som brustit pga dig: Tre kanske. Eller fyra.
killar du har kysst: runt 35..
tjejer du har kysst: runt 10..
kontinenter du har bott på: En.
olagliga droger du har tagit: Jag tog Henrik på rumpan idag. Den var inte så klämmig.
personer från grundskolan du har kontakt med: Fem små fnask. De luktar gott och en är hyperaktiv.
skivor du äger: Öh, orka ha koll?
gånger ditt namn har varit med i tidningen: Ett par, kanske tre ggr.
ärr du har på kroppen: En del normala, två skumma. Min mamma brukar kalla mig sepe.
Powered By Blogger