söndag 31 december 2006


So this is the new year?

Ja, jag måste bara framföra ett litet klagomål. Alltså. Nu äger Google; YouTube, Myspace OCH Blogger.. Det är skandal. Google kommer ta över världen. Det är de och kackerlackorna som kommer överleva oss alla.

Inget passa bättre än Death Cab for Cutie - The New Year idag. Det är nyårsafton, och jag känner mig inte det minsta annorlunda.
Eller jo, nu ljög jag faktiskt. Jag känner mig faktiskt betydligt mer tillfreds med livet. Medicin kanske inte är så dumt trots allt?

Indien i två månader.. det fixar vi va? Jag tänker på sommaren. Det hoppas jag du också gör. Fram tills dess ska jag hitta ro. Mer än jag redan gjort. Trots att jag redan nu står på toppen av världen och undrar vad det var jag var så jävla rädd för...

Ja, nu har jag pimplat kaffe, snusat, käkat chili, knaprat antidepp och druckit berocca. Nu är det upplagt för en helkväll. Dessutom hittade jag en tia på marken innan. Det måste helt enkelt betyda tur!

Så, grått nytt hår. Det kan inte bli värre än det redan är?

Marie.
Powered By Blogger