onsdag 1 februari 2006

Ekonomi.


Jag har huvudet på hundra ställen och det surrar med ekonomi och börskrasher. Men det är intressant, till en viss grad.

Idag har jag städat garderoben vilket alltid, utan undantag, resulterar i att jag hittar ett flertal plagg jag fullkomligt hade glömt att jag ägde. Det är lika roligt varje gång.
Jag har desstuom umgåtts med Maj-Britt som var upp över öronen nipprig inför något som tyvärr uteblev. Kan man annat än hata besvikelser?
Sist men inte minst har jag gått på kvällskurs och lärt mig allt om sveriges ekomomi. Eller åtminstone skrapat lite på toppen av isberget. Tänkte att jag skulle riva det sen..eh.

Discover a Lovelier You.

Jag känner för rödvin, stearinljus och kärlek med min kärlek.

Nej nej nej. Det blir grovbröd med ost istället. Gurka också.

Jinxy.
Powered By Blogger