måndag 27 februari 2006

På Quiser finns klubbar. En klubb heter "Spermaätare i Skaraborg". Man får en funderare på var vår värld är på väg.
Det är prat om växthuseffekt. Det är prat om fetma.
Men vem funderar över varför människan har blivit så vidrigt sexfixerad.
Okej. Visst. Jag kan ta att det faktiskt har varit så i alla tider, men att det är först nu som det har blivit accepterat. Jag kan ta att folk lägger ner så mycket tid och tanke på spermaätande att de faktiskt vill skapa en klubb där de kan samlas och diskutera det.
Men varför är det så?

Sperma smakar inte varken vanilj eller hallonsorbet. Det är faktiskt skitäckligt. Med detta inte sagt att jag inte respekterar att folk äter det med glädje. Men hur kommer det sig att man måste gå till alltings yttersta gräns?
Jag vill helt ärligt inte se. Eller veta. Eller ens tänka på det.

Men det kanske är mig det är fel på. Inte dom.

Marie.
Powered By Blogger