fredag 24 februari 2006

You're in denial
You're in denial, and I know.
Well, what's my name?
Well, what's my name? I don't know.



Jag är så trött, att jag skakar. Inte ens ett sms kan jag förmå mig att skriva.
Det är illa. Absolut för illa. Men det är av goda skäl.
Jag och Maja, vi har varit jultomten idag.
Vi har skänkt bort godis till främlingar och tjänat pengar på det.
Jag tackar inte nej till den typen av jobb...anyone?


Jag fick en känsla när jag tittade i spegeln i morse. En underlig. En ny. Men den gav helt nya vyer av förståelse. Och acceptans.
Distans. Balans. Älvdans.


Och kära prins, mitt dunfluff. Min kärlek på fyra ben. Mitt hjärta i kattkropp. Du är lite lyckligare nu. När din nya tuffa image har byggts på med en grym tatuering. Det är jag alldeles säker på. Jag känner det i mitt hjärta i människokropp.

Pianosolo är nog världens bästa grej.
Du är också bra. Men inte bäst, sa vi väl?

Ja. Marie Marie, vad ska det bli av dig?

TWIX??!

Folk älskar godis.

Marie.
Powered By Blogger