måndag 27 februari 2006


Min snusis rinner.

Allt som slutar på -is är skitbra. Jag skapar historia med allt mitt bullshit.
Men jag älskar nog mig själv mer nu, än jag någonsin gjort.

Jag missbrukar dessutom kommatecken. Det är egentligen ett tecken på att jag inte känner till de grammatiska reglerna i det svenska språket. Men det stämmer föga. Jag är bara ointresserad, av att vara korrekt. Det är viktigare att vara skitcool.
Och snygg.


Dessutom fick jag idag, över en kopp kaffe, upplysa Jack om att han inte alltid behöver vara så moraliskt korrekt. Man får lov att vara lite osjysst ibland. Det förgyller att knäcka.
Och där kom dagens sanning.

Det kan bero på att jag är bitter och cynisk för att jag alltid lyckad bli den som lämnar alla relationer jag involverar mig i knäckt. Eller så är jag bara ond ända in i själen. Det ligger nog mer sanning i alternativ två. Det har jag ju fått höra ett par gånger. Men what the hell, sån är jag.

Passar det inte kan du kila. Poff, borta!

Nej, jag kanske skulle sluta flooda min egen blogg. Detta är inlägg nr fyra för dagen. Iofs säger min klocka 00.17 och det betyder att det är en ny dag. Whehej! Fyra till kanske?

NAJ! sovdags. Imorgon är det skola igen. Det ska bli spännande. Tjockis. :)

Marie.
Powered By Blogger