fredag 3 februari 2006

Prosit!

Städa städa städa.

Mamma och jag åt god mat och hennes nya mantra är "Tarorka Tarorka Tarorka" för att det är fel på min öron.
Men det är en bra mantra, måste jag medge.

I get along!

Idag är en strålande dag, på alla sätt.
Solen strålade.
Jag strålar.
Allting är helt jävla strålande.

People tell me I'm wrong...fuck 'em.

Mitt rum börjar likna mitt rum. Efter många sega veckor på en bäddsoffa är äntligen min enorma säng åter på plats. Jag har fått upp mina foton och lite ljus. T.o.m stereon är på plats. Jag känner mig som hemma!
Wunderbar.

åhåj! imorgon ska jag till världens bästa barndomskompis på dagen och till världens bästa kärlek på kvällen. Upplagt för succé.

Idag är jag lite för peppad för att göra ett bittert och cyniskt inlägg. Så jag avslutar nu.

Mjafrie.
Powered By Blogger