lördag 24 november 2007

En vaska sager allt.

When I am grown-up I will understand how beautiful it feels to administrate my life effectively.
Until then I will continue to torch all correspondence that bores me and to dance naked over the remnants of its still glowing embers.
Idag har varit en slo dag. En tv-tittardag, utan bebis, utan krav, bara slappa. Och gudars vad trakigt jag har haft. Jag tror att jag hade dott av tristess om jag var tvungen att leva sa. Darfor maste jag hitta ett jobb hemma i sverige, och det ar snarast!
Om en vecka aker jag hem. Om en vecka ar jag redan hemma om man raknar timmar. Om en vecka ar jag hos Mats Morot.
Imorgon ska jag jobba. Jobba ar trakigt, men bra. For tiden ror sig iaf lite snabbare framat.
Ja, min hjarna ar seg. Jag kan inte skriva nar jag ar uttrakad.
Marie
Powered By Blogger