tisdag 13 november 2007

I've tried and I've tried.

Nu har jag tamejfasen forsokt pa alla satt att fa in musik pa den har sketna bloggen. Inte san dar musik som bara vraker igang sa fort man klickar enter, nej. Sma trevliga rutor som man kan klicka i om man vill hora vad jag gillar, just nu.

Men inget, jag sa inget, funkar. Jag undrar om det handlar om blogger eller om systers icke fungerande dator.

I vilket fall som helst sa at syster sjuk som en sten och jag borjar kanna mig lite mindre kry sjalv. Har ont i magen bland annat. Det kanns sadar med tanke pa att magsjuka ar det sista jag vill dra pa mig. Men a andra sidan, hellre nu an om tva och en halv vecka nar jag ska hem!

Mamma skickade bilder idag fran hennes och Freddys besok for ett par veckor sen. Just nu ar jag dock for trott for att satta igang och krympa dem och sen lagga upp dem har. Ni far helt enkelt halla er i hatten ett tag till.

Nu ska jag krypa ner och fortsatta lasa Tillsammans ar man mindre ensam. Den verkar ratt bra faktiskt, om an lite svar att folja med tanke pa att dialogerna ar lite forvirrande. Ar dessutom fortfarande lite kvar i Tulpanfeber som jag laste ut haromdagen. Det ar sa det gar nar man inte ens hinner lagga ifran sig boken innan man har en ny! Bocker bocker bocker. Nar jag blir vuxen ska jag omge mig med bocker, kuddar, katter, karlek och mer bocker. Helst ingen teve, eller bara en liten. Eller jo, tv. Men fortfarande liten. Dator kan jag klara mig utan. De driver mig mest bara till vansinne anda.

Dags for antibacterial hand gel och sen rakt ner i kudden med huvudet mitt.

Natt natt.

Ps. Jag tror att mamma laser detta! Du ar varsta hackern nu!
Powered By Blogger