måndag 19 november 2007

Jag har trakigt, sa jag stal lite fragor fran Majas blogg.

1. När gick du upp idag? 07.30
2. Diamanter eller pärlor? Pearls baby. Diamanter ar for hiphopare och rika tanter.
3. Senaste filmen du såg på bio? Eum.. Jag minns inte. Det var sakert en kass en.
4. Favorit-TV- program? Scrubs.
5. Vad åt du till frukost? Tva rostade mackor med smor. Och ett glas juice.
6. Vad är ditt andranamn? Jag saknar andranamn. Mina foraldrar var rebeller pa den tiden.
7. Din favoritmat? Pasta ar gott. Allt som gors i ugn ar gott, speciellt med ost pa.
8. Vilken mat gillar du inte? Inalvsmat. Bebismat. Rutten mat.
9. Favoritchips? Doritos Tangy Cheese.
10. Vilken är din favorit-CD för tillfället? Oj, jag har ju musik-torka.De senaste dagarna har jag lyssnat mycket pa Joshua Radin igen. MatsMorot!
11. Vilken bil kör du? Jag kor inte bil, jag aker tag och gar.
12. Favoritmacka? En med rakor och gojs i.
13. Mänskliga karaktärsdrag, kan du bara inte med? Dumhet. Forlat for min politiska inkorrekthet, men dumma manniskor ar trottsamma och irriterande.
14. Vilka är dina favoritkläder? Jag skulle tro att det ar mina bla stuprorsjeans med hog midja och min graa Primark-top med oppen rygg.
15. Om du fick åka vart du ville på semester? Toscana eller Paris.
16. Favoritklädmärke? PRIMARK, PRIMARK!
17. Var vill du dra dig tillbaka? I ett hus pa ett berg med min man.
18. Favorittid på dagen? Sen kvall.
19. Var är du född? Helsingborg.
20. Vilken är din favoritsport att se på? Jag tittar inte pa sport. Men om typ dans och isdans raknas sa far jag saga det.
23. Coca Cola eller Pepsi. Diet coke.
24. Fotboll eller ishockey? Ishockey.
25. Är du en morronmänniska eller nattuggla? En uggla som nattar.
26. Pedikyr eller manikyr? Ingetdera. Jag har fula fotter och biter pa fingernaglarna.
27. Några spännande nyheter att berätta för oss? Om tva veckor ar jag pa hemmaplan igen!
28. Vad ville du bli när du var liten? Banktant.
29. Bästa barndomsminnet? Oj, det ar ju nastan omojligt att valja ett. Men jag har nagra som finns valdigt starkt kvar i minnet. T.ex nar jag och Calle samlade nyckelpigor i vara spannar och jag hallde ut alla mina i mammas rabatter,och nar vi var hos pappa pa helgen och lyssnade pa "The Doors - Riders on the storm" efter maten.
30. Varit i Afrika ? Nej, men skulle valdigt garna vilja.
31. Nånsin rullat in någon i toapapper? Annu en sak som man garna kryssar av listan for saker man gjort i sitt liv.
32. Varit med om en bilolycka? Nej.
33. Favoritdag i veckan? Lordag.
34. Favoritrestaurant? Alltsa, jag ater ALDRIG ute.
35. Favoritblommor? Orkide. Helst inte de vanliga brudorkideerna, utan tokiga i kul farger eller jattesma och manga.
36. Är du kär? Ja. Upp over ena orat och andra nasan.
37. Favorit-snabbmatsrestaurant? Thailadan utanfor Triangeln i Malmo.
38. Äger du en cykel? Ja, Majas gamla roda.
39. Vem fick du senaste mailet från? Facebook.
40. Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort? Primark?
41. Läggdags? 02.00
43. Senaste personen du delade en middag med? Wiveca eller Freja.
44. Vad lyssnar du till just nu? Trafiken.
45. Favoritfärg? Brun.
46. Hur många tatueringar har du? En ful fisk.
47. Vad jobbar du med? Bartender, nanny.
48. Favoritträning? Promenera/jogga.
49.Har du några djur? En katt och en gris. :)
50. Vad önskar du dig? Vatten. GUD VAD JAG AR TORSTIG!
Powered By Blogger