söndag 4 november 2007

This is the day I make you mine.

En trevlig helg har passerat. Det var roligt att ha familjebesok. Vi sprang runt i London for mamma och Freddy ville turista. National Gallery var fett for en konstfjant som jag. Fick se bade Van Gogh, Cezanne, Vermeer och Monet. Nu onskar jag att jag fortfarande laste kulturhistoria for da hade jag kunnat skryta! Oxford Street kommer nog aldrig vara min grej. Jag ar inte en big fan av trangsel. For mig passar stillsam shopping mycket battre. Omgiven av mycket manniskor trivs jag bast sittande pa ett cafe, iakttagande. Det ar min cup of tea, eller coffee.

Jag har iaf inhandlat en massa snygga klader som jag ska strutta runt i hemma i lilla Angelholm. Eller kanske Helsingborg?

Idag var en otroligt vacker hostdag. Jag promenerade till jobbet i solsken med gula hostlov overallt. Det var rofyllt. Puben var som vanligt inte lika rofylld, men det ar smallar man far ta om man vill kunna ha ett hem i sverige och ett i england.

Nasta vecka ar det jobb fem kvallar. Hoppas tiden gar fortare da. Langtar efter M.

Marie
Powered By Blogger